miercuri, 21 iulie 2010

Lume schizofrenica

Vai cat urasc fitele si arogantele…Urasc aroganta si prostia.Sunt oameni care te critica pentru absolut orice,gen:
Eu: ma uit pe strada
Ei:-Mama ce ciudata e aia
Eu:merg in continuare,nu imi pasa
Ei:-Vai ce noncomformista este…
Eu:-Vorbesc cu ei politicos,ii ascult,desi spun numai tampenii si ma streseaza cu replicile lor fade si insignifiante iar la final le spun adevarul pe un ton finut cu parerea mea
Ei-se supara
Frateeeeeee….m-am saturat de oamenii care nu sunt capabili sa isi vada noroiul din ghetele lor dar il vad la altii,il amplifica,il hiperbolizeaza,ii da contur,si apoi barfesc in cel mai nesimtit mod cu putinta,sperand ca au haz si lumea va aplauda umorul lor(atat de sec,dealtfel)….(se aud ropote de aplauze…”multumesc…”…”multumesc”).Se face apoi plecaciunea de rigoare.
Te duci la colega ta sa o intrebi de vorba,ea iti intoarce spatele si iti raspunde plina de aroganta.De ce?De ce nu iti spune in fata :”Te urasc”….Prefera sa zambeasca frumos(dar foarte fake) dupa care spune:”Imi cer scuze dar trebuie sa plec”…si te lasa cu ochii in soare…Frumos…(ropote de aplauze…)…
Urasc fetele care daca mami si tati au bani,isi permit sa se comporte ca ultimele :”staruri”…gen :se lauda cat a dat pe nu stiu ce pachet de tigari,ca bea numai bauturi scumpe si desigur merg numai in cluburi de fitze.
Frateeeeeeee……Traim intr-o lume mizerabila si BOLNAVA.Lumea asta este schizofrenica rau de tot.

Niciun comentariu: