vineri, 30 aprilie 2010

Imi place?...

Imi place de tine pentru ca esti mereu la dispozitia mea in orice clipa,secunda.Imi place ca pot sa stau oricat timp vreau langa tine,dupa care sa plec si tu sa ma astepti…
Imi place ca nu ma judeci niciodata,imi place ca ma adori pentru ceea ce sunt,chiar daca sunt mai noncomformista decat noncomformismul in sine.Imi place ca esti sincer…si sincer,nu ai avea motiv sa ma minti,stii prea bine ca vad dincolo de aparente.Imi place ca daca o sa te las dracului,tu o sa speri sa ma gasesti si o sa ma astepti fara niciun repros.Imi place ca esti atat de sensibil incat daca ridic putin tonul,te ironizez sau te critic,te pierzi si incepi sa plangi.Imi place timiditatea ta iesita din comun,care de multe ori insa ma calca pe nervi.Imi place ca mereu ma aprobi si nu-mi iesi niciodata din cuvant.Imi place ca nu astepti nimic de la mine si ca simpla mea prezenta e ca o gura de aer pentru tine.
Imi place cand imi ceri sfaturi in absolut orice si le pui in aplicare.
PS:Si totusi,NU IMI PLACE!!!!

Niciun comentariu: