miercuri, 21 aprilie 2010

Nu imi mai pasa...

Nu imi mai pasa.Da,ai auzit foarte bine,nu imi mai pasa.Te miri?De ce te miri?Poate pentru faptul ca inainte nu aveam destul curaj sa plec si ma complaceam in acea senzatie de Deja-Vu.Remember??Da,nu imi mai pasa ca ai uitat ca cerul are mii de culori iar eu pot alege zilnic o culoare si sa o astern pe sufletul plin de cenusa.Nu imi mai pasa ca nu ai fost in stare sa bei apa marii si mie sa imi dai pamantul.Nu imi mai pasa ca vii dincolo de lumea papusilor de plastic.Nu imi mai pasa sufletul e foc iar al meu e apa si ti-l pot stinge in orice clipa as vrea.Nu imi mai pasa ca privirea ta ucide cuvantul de pe cruce si pietrele au memoria vibratiei tale.Si inca ceva:Nu imi pasa ca m-ai uitat la marginea orasului printre gunoaiele de cuvinte suprapuse si rastalmacite de zeci de ori...

Niciun comentariu: