marți, 23 martie 2010

Vorbele unui psihopat

Eram în barul ăla cu fum albastru,şi mă simţeam ca un
psihopat.În stanga mea se afla un psihiatru,dar mă tem
că era întruchipat.Mă uitam pe cer,mai ţi minte când
îţi desenam ochii şi îi aseamănam cu acele stele de pe
cer?Râdeai ca prostu,de mine şi naivitatea mea,dar în
mintea mea rămâi un lup de cer şi mă înalţ în mine cu o
satisfacţie adîncă.Mă uit în jur,ştii ce văd?văd oameni
de stîncă.Imi sorb cafeaua pînă la ultima picătură şi
văd cum din ochi îmi curge o lacrimă mult prea rece ca
să o simt.Mă cuprinde frigul,încep să tremur,dar acum
numai rele presimt.Mă uit la psihiatru,îi zîmbesc
voios,şi rîd zgomotos.Apoi privindu-mă ultima oară în
oglinda spartă din faţa mea,adorm şi ştiu că voi dormi şi voi visa un vis la nesfîrşit

Niciun comentariu: